۲۸ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۶

مرتضوی:

مانه و سملقان قهرمان رقابت‌های والیبال جام رمضان خراسان شمالی شد

مانه و سملقان قهرمان رقابت‌های والیبال جام رمضان خراسان شمالی شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت والیبال خراسان شمالی گفت: نماینده شهرستان مانه و سملقان قهرمان رقابت‌های والیبال جام رمضان استان شد.

هادی مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: رقابت‌های والیبال جام رمضان خراسان شمالی با شرکت 8 تیم به صورت دوره‌ای و حذفی در 2 گروه 4 تیمی از 9 مرداد ماه در بجنورد آغاز شده بود.

وی اظهار داشت: در گروه الف این رقابت‌ها تیم‌های آب منطقه‌ای خراسان شمالی، مانه و سملقان، نمایندگی سایپا معینی و دانشگاه دولتی بجنورد حضور داشته و در گروه ب نیز تیم‌های کراس موتور، اسفراین، صنایع سنگ گسترش و جوانان بجنورد با یکدیگر رقابت کردند.

مرتضوی تصریح کرد: در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی 4 تیم رب دشت بهار مانه و سملقان، آب منطقه‌ای خراسان شمالی، کراس موتور و صنایع سنگ گسترش به مرحله نهایی رسیدند.

وی اظهار داشت: در این مرحله که 27 مرداد ماه در محل سالن ملت بجنورد و به صورت ضربدری برگزار شد، ابتدا تیم‌های آب منطقه‌ای خراسان شمالی و کراس موتور در دیدار رده بندی و برای مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار آب منطقه‌ای با نتیجه 3 بر صفر از سد کراس موتور گذشت و به مقام سومی دست یافت.

این مسئول اضافه کرد: در دیدار فینال نیز تیم‌های رب دشت بهار مانه و سملقان و صنایع سنگ گسترش به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان رب دشت بهار با نتیجه 3 بر 2 از سد صنایع سنگ گذشت و قهرمان شد.

وی افزود: تیم صنایع سنگ گسترش با این شکست در جایگاه دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی خراسان شمالی جای گرفت.

مرتضوی تصریح کرد: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم نمایندگی سایپا معینی رسید.

دبیر هیئت والیبال استان عنوان کرد: رقابت‌های والیبال قهرمانی خراسان شمالی، تحت عنوان جام رمضان، با شرکت 8 تیم از شهرستان‌های مختلف استان به مدت 20 شب در محل سالن ملت بجنورد برگزار شد و جمعه شب نیز با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

کد خبر 1675784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha